torsdag den 20. september 2012

(Quick) Look of the day: Blondie


Dagens outfit i en quick-udgave, fordi jeg har lidt travlt i dag; jeg skal til Aalborg (ja, den der plan med ikke at skulle hjem i 3,5 mdr. faldt allerede til jorden efter 2 uger uden kæresten, hovsa), og jeg er på vej i lufthavnen lige om snart. 
 
Blondie t-shirten, jeg har på, har jeg helt glemt at vise Jer. Jeg købte den i H&M for en måneds tid siden, og jeg er enormt glad for den, både til et casual arbejds-outfit som i dag og sammen med nederdel og hæle til en aften i byen.
 
Nå, afsted med mig. Der bliver højst sandsyligt lidt stille herinde de kommende dage, da jeg får travlt med at nyde kærestens og familiens selskab i fulde drag. Kan I have en rar weekend.
 
Blazer: Urban Outfitters, T-shirt: H&M, Trousers: Zara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar