tirsdag den 18. september 2012

Instagrams









1. Fin Gaultier-dåse, som jeg næsten ikke nænner at drikke. 2. Rød (frugt)øl og røde negle. 3. Fine nye armbånd fra River Island. 4. Friskpresset appelsinjuice. 5. Afprøvelse af ny orange-ish læbestift. 6. ENDELIG fandt jeg en butik, hvor jeg kan købe engelske blade og bøger. Juhu. 7. Ny H&M-paraply - gotta love lilla + leopard. 8. Den ene af mine yndlingsstøvler, som tabte sin hæl, da jeg i dag styrtede på cykel (piv). 9. Pæne efterårsfarver i Vondelpark. 10. Ciro, en af mine søde roommates, og hans yndlingsbamse. 11. Min nye hundeskjorte fra Zara. 12. Tømmermændshygge på et tæppe i parken. 13. Hollandsk rugbrød, som bare slet, slet ikke er det samme, som det gode gamle danske. 14. Et lille udsnit af mit skrivebord med  retro accessories, som skal bruges til nogle fine billeder. 15. "Magic Mushrooms"; klassisk Amsterdam. 16. Hyggelige husbåde (som jeg ikke ville have noget imod at bo i) - også klassisk Amsterdam.
 
Der er lidt færre mad-billeder end sædvanligt - eller, rent faktisk er der jo ingen, medmindre man tæller rugbrødet med, og generelt set har der været alt for stille på madfronten herinde de seneste uger. Jeg beklager, men den første tid har været så travl og hektisk og fuld at indtryk, at jeg hverken har haft tid eller overskud til at kaste mig ud i de helt store madlavningsprojekter. Jeg har stort set levet af havregryn og knækbrød, siden jeg kom, men jeg lover Jer, det snart ændrer sig; jeg trænger nemlig gevaldigt til at lege lidt i køkkenet og smage noget ordeligt menneskemad.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar