mandag den 3. september 2012

Look of the Day: Doggy shirt




Sådan har jeg set ud på denne min første arbejdsdag. Jeg beklager den lidt dårlige billedekvalitet, men jeg mangler en god fotograf samt en ordenlig location; jeg synes ikke, jeg vil belemre mine nye roommates med den opgave, inden jeg kender dem lidt bedre. Indtil da må I nøjes med selvudløser-versionen.
 
Kan I huske, jeg i går skrev, at jeg var spændt på, om jeg og min cykel kunne finde vej til arbejde? Det kunne vi IKKE, så jeg har tonset (er det et ord?!) rundt på min cykel i sammenlagt tre timer og talt med cirka 20 forskellige hollændere på min vej til og fra arbejde. Dagens motion: tjek! Heldigvis vil min søde roommate guide mig i morgen.
 
Ha' en fortsat dejlig aften.
 
Shirt & Trousers: Zara, Bag: Mango, Bracelet: River Island, Boots: Vintage
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar