mandag den 24. september 2012

Efterårshyggemad








 
Jeg havde egentlig planlagt at tage outfitbilleder og poste dem til Jer, når jeg kom hjem fra arbejde i dag, men jeg måtte i stedet ty til plan B - jeg var nemlig gennemblødt og vindblæst fra top til tå og inderst til yderst efter hjemcykelturen, og dét var ikke just en syn, jeg synes, skulle deles med Jer. Ja, efteråret er i den grad kommet til Amsterdam; her er mørkt, gråt, koldt, og vådt, og gaderne flyder med gule blade og afknækkede grene. Så længe man er indefor og forsynet med stearinlys, synes jeg nu, sådan et vejr er temmelig hyggeligt (dog må det gerne stoppe, inden jeg skal afsted i morgen tidlig, tak), og det giver mig lyst til at kokkere og forkæle mig selv med efterårsretter og lækre, lune hygge-treats. Hvis I har det på samme måde, kan I måske finde lidt inspiration ovenfor - I skal bare klikke på billederne, så kommer I direkte til de respektive opskrifter.
 
Image sources:

1 kommentar:

  1. Hvor ser det lækkert ud - tak for inspirationen..! :)

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet