mandag den 10. september 2012

Nyt i garderoben




 




Jeg har kun været i Amsterdam i 10 dage, men ser man på, hvor meget min garderobe er vokset, siden jeg kom, skulle man vist tro, det var længere (jeg har udover de ovenviste sager købt tre nye skjorter, som lige nu befinder sig i vasketøjskurven) ;-) Sweatshirten og kobolt-kjolen, som begge er fra River Island, er mine favoritter, sammen med jakken, som er købt i en skøn butik, hvor alt koster mellem 29 og 35 euro (!). Nederdelen og bukserne er fra Zara, tasken fra Mango, og skoene fra en af byens mange fede genbrugsbutikker, Episode. Her er så mange fristelser, og efter at have givet den temmelig meget gas på shopping-fronten de seneste dage, forsøger jeg nu at holde mig lidt i skinnet, indtil de fine efterårs- og vinter varer for alvor begynder at titte frem i vinduerne. Lad os se, hvor længe det holder.
Når jeg går igennem diverse shoppinggader forsøger jeg virkelig at holde mig selv fra a

2 kommentarer: