fredag den 22. juni 2012

To nye kjoler + lykkelighed





Allerførst er jeg nødt til liiiige at dele min glad-i-låget-hed med Jer (undskyld, hvis jeg er irriterende). Jeg var til eksamen i dag, hvilket gik rigtig godt, og har nu SOMMERFERIE. Det er næsten ikke til at fatte, at mit sidste 'almindelige' semester er overstået, og at der nu bare er praktik og speciale tilbage. Men jeg er glad. Nu skal sommeren (eller hvad man kan kalde det?) nydes i fulde drag i selskab med dem, jeg holder af, inden jeg drager mod Amsterdam i august. Jeg indleder ferien med en dejlig middag sammen med min kære J, som har inviteret mig ud. Livet viser sig sørme fra sin bedste side lige nu.

Nå, nu til det, indlægget egentlig skulle handle om, nemlig de to nyeste sager i mit klædeskab, som begge er købt hos Asos Marketplace. Den gule er fra Tessie's Boutique, som jeg omtalte her, og hvis vejret tillader det, tror jeg, den skal indvies til bryllupsreception om et par uger. Den sorte er vintage, og jeg er sikker på, jeg nok skal finde en lejlighed til at få den luftet i løbet af de næste par måneder.

Ha' en vidunderlig fredag, de damer.

1 kommentar: