mandag den 25. juni 2012

5 Udsalgsfavoritter


Sommerudsalget er i fuld gang (jubiijah!), og her er fem sager, som jeg godt kunne tænke mig at hapse. Jeg kæmper dog rigtig meget for at modstå udsalgs fristelserne i disse dage, da jeg er i færd med at skrabe lidt penge sammen til Amsterdam. Det er dælme ikke nemt. Jeg sidder lige nu og forestiller mig Topshop kjolen sat sammen med KORS Michael Kors lækkerhederne på en varm og festlig sommeraften. Suk.

Jeg beklager i øvrigt den manglende blogging de seneste dage, men jeg har haft enormt travlt med bl.a. eksamensfejring fredag, polterabend lørdag, og babysitter-tjans søndag. Det har været en vidunderlig og begivenhedsrig weekend, men det er nu også rart at være på den anden side og have en aften fri til bare at slappe af og hygge i selskab med ham der, jeg så godt kan li'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar