onsdag den 27. juni 2012

DIY: Personalized his/her mugs





Jeg har tegnet på krus her til aften. Et til mig og et til J. Ideen har jeg tyvstjålet fra vidunderlige Emma og Elsie, og jeg synes, den er noget så fin. Jeg har været i Ikea og købt flere hvide krus og små skåle, som står klar til at blive tegnet på, og jeg tror, jeg vil forære dem væk som en personlig gave, næste gang der er en anledning til det.

Har du også lyst til at sætte et personligt præg på dine tallerkner, krus, eller skåle, er det eneste, du skal bruge, en Sharpie permanent marker (jeg har købt mine her), og så er det bare at gå i gang. Jeg har valgt en simpel version, men der findes utallige fine måder at dekorere på, se f.eks. denne sag. Jeg fulgte Emma og Elsies råd om at bage krusene i ovnen ved 175 grader i en halv time, efter jeg havde skrevet på dem, og nu skulle de gerne holde til opvask und alles. Jeg tror dog, jeg vil undlade at putte dem i opvaskemaskinen for en sikkerheds skyld.

1 kommentar: