søndag den 11. november 2012

To nye sorte: H&M kjole og vintage jakke




 
Endelig har jeg atter adgang til en computer. Det er anden gang på to uger, jeg får en ny - men heldigvis skulle jeg jo ikke betale for denne, da det er en erstatning for den, jeg købte for nyligt, som pludselig svigtede mig og brød sammen. Je krydser fingre og tæer for, at denne holder bedre.
 
Jeg købte disse to sager for en uges tid siden. Kjolen var et af de der jeg-har-ikke-noget-at-tage-på-i-aften-panik-køb, og tænk, så endte jeg alligevel med at have noget andet på under lørdagens bytur. Men jeg synes nu, den er ret fin, og men ikke den nok skal blive brugt på et senere tidpunkt. Jakken er købt i Episode, og jeg er stadig meget i tvivl om den; den er ret tung og dermed ikke så behagelig at have på, og så er den faktisk ikke særlig varm. Men ih, hvor jeg synes, den er sjov og pæn, og jeg nænner næsten ikke at skille mig af med den. Den får vist lige en uge mere i skabet.
 
Jeg har stadig min søde mutti på besøg, og ved I hvad? Hun har medbragt myntete, ugeblad, julenisser og hjemmebagt rugbrød i lange baner. Så rart og hyggeligt. Om lidt skal vi ud og spise og nyde hendes sidste aften i Amsterdam for nu. Kan I have en fortsat dejlig søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar