søndag den 18. november 2012

Lørdagslook: Jeans og pailetter



Sådan så jeg ud i aftes, hvor jeg var ude og få et par lørdagsdrinks. Jeg ville gerne 'dresse up', men det er ved at være så hundekoldt her i Holland - og sikkert også i DK - at det er svært at komme ud ad døren i kort kjole eller nederdel, særligt når man er på cykel. Jeans'ne kom til min redning og holdt mig dejligt varm.
 
Om lidt står den på søndagsmadlavning til mig og mine roomies. Jeg vil lave pastafri lasagne med hytteost og squash (kryds fingre for, at mine pasta-elskende italienske roomies ikke løber skrigende bort). I får selvfølgelig opskriften en af dagene.
 
Ha' en vidunderlig søndag aften.
 
Top: Vintage, Jeans: Monki, Heels: Office

3 kommentarer:

  1. Dejligt outfit, er helt vild med den pailletop/bluse - hvor er den smuk!

    SvarSlet
  2. Lækkert look, er altså helt vild med dit hår, så pænt! :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de søde kommentarer, piger.

    Natascha: Det er jeg glad for at høre, for jeg syntes eller, min hollandske frisør klippede lidt skævt - dejligt at vide, det ikke kan ses! ;-)

    SvarSlet