tirsdag den 25. oktober 2011

To ice a cupcake

 Brug en helt almindelig kniv...
 ..og tag en god klat icing..
 ..som du smørrer rundt langs kanten på kagen..
..lav evt. et fint lille mønster på toppen, hvis du synes...
 ..og vupti!

Hermed en lille cupcake-icing tutorial. Jeg havde selv lidt besvær med at finde ud af, hvordan det skulle gøres og var overbevist om, at jeg skulle bruge alverdens fancy tools. Efter at have prøvet mig lidt frem, fandt jeg dog ud af, at det sagtens kan gøres med en helt almindelig kniv - og nu ved I det også ;-)

God tirsdag!

1 kommentar:

  1. Wow du er god! Jeg skal også i gang med cupcakes snart så icing er jeg spændt på!

    Kh Milana fra http://modeverden.dk

    P.S. Rigtig fin blog du har her! Man kan bare ikke kommentere nemt - du mangler din navn/webadresse option :)

    SvarSlet