søndag den 30. oktober 2011

Søndag

            {Fine efterårsfarver udenfor mit vindue}
 {Har 'pimpet' mine yndlingsstøvler med skoclips fra Det Gyldne Dådyr}
                  {Havde helt glemt denne fine vintage stage, som jeg fandt i skabet i dag}
{Var egentlig i Friis for at kigge efter en jakke men faldt i stedet over lidt lækkerier fra Sødahl}

Således lidt tilfældige snapshots fra min søndag, som bl.a. har stået på træning, lidt shopping og grammatik aflevering (det sidste syntes jeg ikke, I behøvede se billeder af). Jeg vil snart lukke ned for computeren og joine min kæreste på sofaen til en god film.

PSSSST! I morgen poster jeg en konkurrence, så stay tuned!

2 kommentarer:

  1. Super fin og inspirerende blog du har :o)

    Mvh. Anja

    SvarSlet
  2. Tusind tak for den søde kommentar - det sætter jeg stor pris på! :-)

    SvarSlet