søndag den 16. oktober 2011

Det var en lørdag aften...


Jeg har været en travl pige denne weekend og har derfor ikke fået blogget. Ih. Er næsten lige kommet hjem fra min nevøs 1års fødselsdag har netop sat mig foran computeren for at arbejde, så nu skal der klemmes et lille indlæg ind.

Billederne er fra i aftes, hvor min søde veninde og jeg var en tur på Café Vesterå til cocktails, øl, og masser af 'kvævren', som min mor ville udtrykke det. I morgen får I et indlæg om de cupcakes, jeg havde med til fødselsdag i dag (og som jeg er lidt stolt af) ;-)

Ha' en lovely søndag aften.

Outfit: Top: Monki, Jeans: Zara, Støvletter: H&M, Clutch og Bælte: Genbrug

2 kommentarer:

  1. Super fint outfit, jeg er helt vild med toppen :-)

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg er også super glad for toppen, og så var den endda utroligt billig :-)

    /Tine

    SvarSlet