torsdag den 4. april 2013

Nyt i garderoben



 






 
Jeg syntes, det var på tide få vist Jer nogle af de køb, jeg har ævlet sådan om, siden jeg kom hjem fra Amsterdam. Jeg har ikke lagt mærke til, at jeg hovedsageligt har købt sort og hvidt (som sædvanligt), før det hele blev linet op på bordet #hvornårlærerjegatbrugefarver. Den hvide blondebluse, som er fra Sisters Point, og øreringene er købt herhjemme. Den sorte skjorte, den stribede skjorte og forårsjakken er fra Zara og sweatshirten og tasken fra Mango. Blusen og shorts'ne er fra den dejlige vintage butik Episode (som har en webshop her). Og så er der mit yndlingskøb: Uret fra ynlings Marc by Marc Jacobs.
 
Nu vil jeg ud og nyde forårssolen og lidt dejlig mad med en lige så dejlig kæreste. Nyd jeres aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar