fredag den 5. april 2013

Fredagsfavoritter: Glad gul

 
Denne uges fredagsfavoritter, som meget apropos gårsdagens indlæg er fuld af farve, sommer og pang. Det er på det seneste gået op for mig, at min garderobe er fyldt med sort, hvidt og gråt og meget tom for farver - hvilket egentlig undrer mig lidt, for jeg var i dén grad en pang-pige i mine teenageår. Måske jeg burde starte projekt-flere-farver med at erhverve mig et køb i en af forårets og sommerens store farver, gul. Jeg er vild med jeans'ne fra Stella McCartney, ananaskjolen fra Topshop samt den asymetriske top fra Zara, som jeg tror, ville gøre sig godt til sommerens festligheder (og dem bliver der mange af for mit vedkommende, for jeg bliver nemlig kandidat snartsnartsnart). Clutchen er fra MCQ Alexander McQueen, og pumps'ne og halskæden fra Topshop.
 
Hav en dejlig aften og en fabelagtig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar