torsdag den 7. februar 2013

To foundations til kombineret hud






Lad mig introducere Jer for to af mine nære venner: Light Foundation og Stay Tuned Foundation, som jeg har lyst til at anbefale til Jer, der ligesom mig har kombineret hud. Jeg har haft meget svært ved at finde en foundation, som passer til både de områder, hvor jeg har tør hud og til de områder, hvor min hud har tendens til at blive fedtet. Omsider har jeg dog endelig fundet frem til to favoritter, som har fået en særlig plads i min makeup pung, og som jeg kombinerer, alt efter hvillken tid på året det er (som hos de fleste andre, er min hud fx ekstra tør her i vintertiden). Origins' Stay Tuned foundation er let, dækker perfekt og virker fugtgivende, dog uden at fedte. I vinterkulden er den især god til de tørre områder, idet den giver fugt og virker beroligende. Nilens Jords Light Foundation er -  som navnet antyder - oliefri, utroligt let i konsistensen og dermed perfekt til de områder, som har tendens til at fedte. Så, ladies med kombineret hud: Jeg giver hermed de ovenviste vidundere mine allervarmeste anbefalinger.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar