fredag den 15. februar 2013

Fredagsfavoritter: "Nye" blogs












 
 
 
 
 
 
Som ihærdig blog-læser er der ikke noget skønnere (eller, næsten ikke i hvert fald) end at opdage nye, fine blogs, som inspirerer. De sidste ugers tid har jeg tilføjet et par blogs til min favoritliste, og jeg synes, de skulle udgøre denne uges fredagsfavoritter. 

Martine Egelund er en norsk bloggerinde, som jeg synes, har en vanvittigt fin, cool og kreativ stil, som på én gang er casual og feminin. Meget inspirerende. Running on Happiness er Katies inspirations- og livstilsblog. Katie er en all American 'girl-next-door', og jeg er vild med hendes glade indlæg og ultrafeminine og farverige stil, som er lige til at blive i godt humør af. Heidi Chic er endnu en cool, norsk bloggerinde, som jeg synes, har en virkelig fantastisk og inspirerende måde at klæde sig på. Deruodver viser hun skønne billeder og giver fine skønhedstip. Sidst men ikke mindst: Flattery, en blog af canadiske Breanne, som skriver om personlig stil og skønhed, og som har en fin, piget stil, jeg er tosset med. 

Happy reading og glædelig fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar