fredag den 1. februar 2013

Fredagsfavoritter: Retro


Denne fredag, som for mit vedkommende bliver brugt på tømmermændsplejning i Zell am See, drømmer jeg om fine sager med et retro strejf til både til hjemmet og garderoben. Den vanvittigt pæne sofa fra Urban Oufitters har i dén grad fanget mit hjerte, og hvis ikke jeg holdt så meget af vores nuværende chaiselong arrangement, ville den snart flytte ind i min stue. Den hvide bluse fra Miss Selfridge er dejligt elegant og feminin og ville se lækker ud med et par rå jeans eller læderbukser. Kjolen er fundet hos Romwe.com, som jeg tippede om her, og jeg elsker, at den er lidt ironisk og over-the-top. Det pæne gule spejl har jeg fundet på Etsy.com, et af mine yndlingssteder på nettet, og det old school ur er fra Urban Outfitters. Tasken fra Asos ville passe perfekt i min forårsgarderobe - og i øvrigt også til den hvide bluse ovenover.

Ha' en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar