mandag den 2. april 2012

Look fra i lørdags





Hej med jer, søde læsere. Som jeg pev lidt over til Facebook-følgerne igår, er jeg blevet ramt af influenza, hvilket er grunden til, jeg ikke fik lavet et søndagsindlæg. Snøft. Jeg er en lille smule friskere nu, så I skal ikke snydes for et indlæg i dag. Billederne er fra i lørdags, hvor jeg jo var til Nik og Jay koncert med et par veninder. Det var super sjovt, og jeg gik fuldstændig i teenage-mode. Da aftenen var omme, havde jeg mistet stemmen, hvilket jo altid er et godt tegn, når det gælder koncerter.  

Jeg kan i øvrigt glæde jer med, at I snart bliver forkælet med endnu en lækker giveaway. Jeg håber på at være frisk nok i hovedet til at poste den senere - ellers bliver det i morgen. Håber, I nyder mandagen - og ferien, hvis I har sådan en.

Top: H&M, Blazer: Urban Outfitters, Jeans: Basslike, Bag: Vintage, Boots: Jeffrey Campell

Ingen kommentarer:

Send en kommentar