onsdag den 18. april 2012

1 år
























Ej altså, jeg glemte bloggens 1 års fødselsdag for en uges tid siden. Ih. Sikke noget. Jeg havde endda tænkt på det nogle uger forinden, men så druknede det i eksamensstress. Nå, men lover, I får en fin fødselsdagskonkurrence inden så længe.

På trods af, at der allerede er gået et år, er jeg stadig i gang med at finde frem til bloggens udtryk, og jeg sætter meget stor pris på jer, der har valgt af følge mig på trods af et til tider lidt rodet udseende. Jeg ved, at det visuelle betyder meget, og jeg vil fortsat arbejde for at gøre bloggen endnu pænere. Forslag til forbedringer modtages med kyshånd.

Tak til jer, som besøger bloggen og skriver kommetarer. I er søde :-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggens fødselsdagen i sidste uge. Jeg er en af dine faste læger og beunder meget mad-musik-mode synes det er nogle god ind læg du kommer med :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak - hvor er jeg glad for, du læser med :-)

    SvarSlet