mandag den 29. august 2011

Vintage Favorites

{ Skjorte og nederdel fra henholdsvis Det Gyldne Dådyr (Aalborg) og en lille genbrugsbutik i Gug }

{ To af mine absolut yndlingstasker fra henholdsvis Café Klædeskabet (Aalborg) og en anden lille genbrugsbutik }

{ Ur fra Retrosales.dk og hat fra Café Klædeskabet }

{ Støvler fra henholdsvis Café Klædeskabet og en genbrugsbutik, jeg ikke husker }

{ Skjorte fra Café Klædeskabet }

Som den faste læser vil vide, er jeg meget stor fan af genbrugs- og vintage tøj i alle afskygninger, og ovenover kan I se et par af mine favoritter fra genbrugs garderoben. Til min store glæde er der efterhånden kommet en del lækre genbrugsbutikker i Aalborg; jeg elsker at besøge fx Café Klædeskabet og Det Gyldne Dådyr, som begge oven i købet byder på dejlig kaffe og kage mm. Derudover synes jeg, at Røde Kors butikken på Kastetvej (Aalborg) ofte har et super lækkert udvalg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar