fredag den 15. marts 2013

Fredagsfavoritter: Flower Power


Jeg når dem lige i sidste time, denne uges fredagsfavoritter. Jeg har haft en masse at se til i dag og er derfor lidt sent på den, blogmæssigt. Bl.a. var der jo lige X-factor, som jeg simpelthen var nødt til at se (en mine meget guilty pleasures) - jeg har i øvrigt en høne at plukke med dem, som ikke stemte på Amanda. Fy skamme og kæmpe øv. Nå, tilbage til fredagsfavoritterne, som atter står i forårets tegn. Jeg får altid lyst til at klæde mig i blomsterprint og farver, når der står forår i kalenderen, og jeg er derfor ret godt tilfreds med, at blomster er en af dette forårs helt store tendenser. Jeg er fuldstændig besat af og smaskforelsket i kjolen fra House of Holland, som jeg ville elske, elske, elske at gå sommeren i møde med. "Kære julemand..."  
 
Jeg har i øvrigt været i kage-køkkenet igen igen og bagt en let lækkersag, som I får en opskrift på i morgen. Glædelig weekend.
 
From top left: Jumpsuit top: Romwe, Dress: Love, Trousers: Dolce & Gabbana, Dress: House of Holland, Jumper: Joyrich, Boots: Topshop, Crop top: Topshop, Skirt: Chicwish

Ingen kommentarer:

Send en kommentar