onsdag den 27. marts 2013

Amsterdam Instagrams







Så er jeg tilbage fra en dejlig, dejlig Amsterdam tur, og hvor er det dog fantastisk at komme hjem til et påskevejr, der næsten ligner og føles som forår. Vi brugte en del tid på shopping i cykelbyen, og jeg har købt en masse lækre ting, som jeg har lyst til at vise Jer, men allerførst får I her en bunke Amsterdamske Instagrams (@madmusikmode).
 
1. Fint vindue hos cupcake-café og vintage butik The Darling. 2. Vise ord og ægte amsterdamsk souvenir. 3. Husbåd i Jordaan. 4. Forårsblomster. 5. Den bedste souvenir af alle: Ny tatovering. 6. Gigantisk pariserhjul på Dam Square. 7. En af de mange fine kanaler. 8. Ny taske fra Mango. 9. Surf and turf på Restaurant Red, her en halv hummer til forret. 10. Og til hovedret: Den bedste bøf, jeg nogensinde har smagt. 11. Cykler, cykler, cykler. 12. En påskegave til mig selv fra Marc by Marc Jacobs.
 
Hav nogle dejlige påskedage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar