mandag den 10. december 2012

På jagt efter pels


Et af de højeste ønsker på min liste i øjeblikket er en (faux) pels-jakke. Jeg har ledt Amsterdam tynd efter den helt rigtige, men jeg synes desværre, det er svært at finde uægte pels, som ikke ser alt for... uægte ud. Jeg har derfor fundet et par varianter på det vidunderlige internet, som jeg synes, kunne være en mulighed. Er særligt vild med den sorte i øverste hjørne og den hvide nederst.
 
I aften skal jeg gense min fantastiske kæreste, som kører hele den lange vej til Amsterdam for at hente mig med hjem. Ja, han er ret sød. Vi tilbringer tirsdagen her og vender hjem til Danmark onsdag, hvor I får et indlæg.

From top left: Vintage (Asos Marketplace), Topshop, Chicy, Whistles, River Island, Chicy, Vintage (Asos Marketplace

Ingen kommentarer:

Send en kommentar