torsdag den 27. december 2012

Instagrams / Piverier







 
Allerførst skal der lyde et noget forsinket men dog velment 'GLÆDELIG JUL'. Jeg håber, I har/har haft nogle rare dage med dem, I holder af. Mit fravær på bloggen skyldes, at jeg desværre er blevet ramt af den famøse juleinfluenza. Det startede juleaftensdag, og siden har jeg ligget under dynen med snotpapir, halspastiller og næsespray. Æv, ikke just sådan, jeg havde tænkt, julen skulle tilbringes. Heldigvis tyder det på, fru flu så småt er på vej væk, så jeg i morgen kan give den gas med opgaveskrivning, inden den står på julefrokost på lørdag.
 
Eftersom energiniveauet har været på nul de sidste dage, og mine outfits har bestået af joggingbukser, t-shirt og røde øjne, tænkte jeg, at jeg i dag ville dele lidt mobil-billeder med Jer. Nogle af dem er fra Amsterdam og dermed en smule gamle, og de af Jer, som følger mig på Facebook, har vist set den del af dem før - jeg håber, I kan bære over med den manglende nyhedsværdi.
 
1. Vintage strik købt i Episode. 2. Fantastiske støvler fra Royal RepubliQs AW13 kollektion. 3. Semi-ny strik fra H&M. 4. Snevejr i Amsterdam. 5. Fredagsbobler hos yndlings frisør Esko Gram & Holmegaard. 6. Outfit fra sidste fredags date med kæresten. 7. Hyggelig restaurant hvor min sidste aften i Amsterdam blev tilbragt. 8. Ny læbestift fra Topshop ('Inhibition'). 9. Den allersødeste nissepige: Mine niece Liva. 10. Julenegle med Essies 'Russian Roulette' lak. 11. Hummer til forret på fantastiske Restaurant RED i Amsterdam. 12. Dejlig gave fra Royal RepubliQ, som kom med posten i sidste uge. 13. Julehygge med søde veninder. 14. Sne på min rude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar