søndag den 16. december 2012

Julegaveønsker


Der er kun 8 dage til juleaften, og jeg glæder mig - til masser af kvalitetstid og hygge med hele min dejlige familie. Og så er der jo gaverne, som bare er en ekstra bonus. I år drømmer jeg om den famøse og enormt fine tiger sweatshirt fra Kenzo, Qua Organics 'Omega 3+6 Synergy Face Serum', og så synes jeg, det er på tide, jeg hopper med på 'Fifty Shades' bølgen - al den omtale, bøgerne har fået, har gjort mig meget nysgerrig. Jeg kunne også godt tænke mig Clarins' 'Instant smooth perfecting touch', som jeg har hørt mange rosende ord om, Ole Henriksens 'Ultimate Eye lift gel' til mine ofte lidt puffy øjne samt de fine Pipanella vaser fra Finsdottir. Jeg er forelsket i det musselmalede stel fra Royal Copenhagen og har ønsket mig alt fra tallerkener til krus. Også på min ønskeliste er 'Bling it on rocks'-sættet fra Nails Inc., et gavekort til lidt selvforkælelse hos House of Wellness i Aalborg, min yndlings parfume Chance fra Chanel samt et par klassiske Ilse Jacobsen gummirøjsere.

2 kommentarer:

  1. you are invited to follow my blog

    SvarSlet
  2. Super fine ønsker!

    Håber at du vil tjekke vores blog ud - sourireconfiance.blogspot.dk <3

    SvarSlet