onsdag den 30. maj 2012

Om hud(problemer) og Clinique


Der findes (næsten) ikke noget mere frustrerende end hud-problemer. Det er virkelig træls, for at sige det på godt jysk, når man ikke kan kontrollere den del af sit udseende og føler, man skal tværes ind i foundation for at gå udenfor en dør.

På det seneste har jeg været plaget af pludselige pigmentforandringer, som blomstrer løs, så snart mit ansigt bliver udsat for en smule sol, - og med det vejr, vi har haft de sidste dage, har den været virkelig udsat. I dag investerede jeg i 'Even Better' lotionen fra Clinique, som jeg har hørt mange gode ting om. Generelt er Clinique et af mine absolutte favoritmærker, når det kommer til hudpleje, og jeg er stort set aldrig blevet skuffet over deres produkter. Jeg besluttede mig for også at købe den meget famøse BB Cream ('Blemish Balm') i samme ombæring, da jeg længe har overvejet at investere i sådan en fætter, som også skulle være fuld af gode egenskaber, når det gælder ensartet hud. Jeg glæder mig til at afprøve dem begge og skal selvfølgelig nok give jeg en update, når (hvis) jeg ser resultater. I kan læse mere om og købe produkterne på Cliniques webshop.

Har I erfaringer med produkterne? Eller andre BB Creams?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar