mandag den 21. maj 2012

To favoritter fra The Beautiful South


I er sikkert ude og nyde det gode vejr, and I don't blame you. Selvom de fleste af jer nok ikke befinder jer foran computerskærmen på en vidunderlig solskinsdag som denne, skal I ikke snydes for et indlæg (det kunne jo være, der er andre projektramte som mig derude, som trænger til lidt dejlige toner).

The Beautiful South et et af mine absolutte yndlingsbands, og nummeret A Little Time, som I finder ovenover til venstre, ér og bliver min favoritsang - altså af alle sange, ikke kun dem fra The Beautiful South. Jeg husker at have hørt den meget, da jeg var ikke ret gammel, fordi mine forældre var tossede med den. Måske er dét en del af grunden til, den altid har været særlig i mine øjne. Videoen er i øvrigt enormt fantastisk. Don't Marry Her er en anden favorit, som jeg også synes, I bør give et lyt.

Enjoy - og god sommer-mandag-aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar