tirsdag den 7. juni 2011

One of those days...

I dag har jeg en af de der dage, hvor verden bare er dum, og intet synes at fungere; jeg havde planer om at få lavet en masse på min opgave men har i stedet måtte smide mig under dynen pga. af sygdom.... 



Jeg krydsede fingre for, at det blev bedre i løbet af dagen, da jeg skulle i biografen og se 'Tømmermænd i Thailand' med en veinde til aften - det gjorde det desværre ikke, så jeg måtte aflyse min bio-date...


Da det var blevet sent på eftermiddagen, fik jeg dårlig samvittighed og besluttede mig for at stå op og sætte mig foran computeren - det gik dog ikke så godt, så i stedet gik jeg pludselig i gang med at bage fuldkorns banan-muffins....


...og nu sidder jeg så her, kl. 20.15, og prøver at få skrevet lidt på min opgave og kurere den dårlige samvittighed. Det var ikke just det, jeg havde planlagt at bruge min aften på - meeen, med en muffin og en kop Yogi Sweet Chilli Tea ved min side går det hele nu nok...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar