fredag den 27. maj 2011

Hvad-jeg-lige-havde-i-køkkenet-pizzaer



Hvad gør man, når man har lyst til noget lækkert men ikke har fået handlet? Man laver da mini-pizzaer på en bund af grovboller; det var i hvert fald det, jeg gjorde forleden aften, da min mave pludselig skreg på lækre sager. De kom til at se lidt spøjse ud men smagte egentlig ganske glimrende.

Jeg skar nogle hjemmelavede grovboller i tynde skiver og ristede dem. Jeg blandede så lidt ketchup med hvidløg og timian, og smurte det på bollerne, hvorefter jeg lagde lidt Cheasy 13 % ost på. Jeg skar en kyllingefilet i små stykker, stegte dem på panden, og lagde dem ovenpå osten sammen med lidt rød peber. Til sidst dryssede jeg lidt timian og parmasan-ost på toppen og VUPTI; 4 små stykker pizza til lækkersulten :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar