fredag den 11. januar 2013

Instagrams






1. Ruller af torsk med grøntsager, stegt på panden i cirka fem minutter. 2. Jeg elsker mine musselkrus, som jeg fik i julegave. 3. Et glimt af nytårskjolen. 4. Og et glimt af nytårsbordet. 5. Skøn vegetar på hos Café Ulla T. 6. Et fint køb, jeg gjorde mig hos Det Gyldne Dådyr i går. 7. Jeg har hørt gode ting og Bamboo's produkter, og nu skal denne shampoo prøves af. 8. Et (lidt uhyggeligt) gevir, som snart hænger i vores stue (da min kæreste, som selv går på jagt, hørte, at jeg havde købt denne på DBA, sagde han: 'Sådan et amatør-trofæ vil jeg ikke havde op at hænge, folk tror jo bare, det er mig, der har skudt den'). 9. Julefrokost outfit. 10. Der arbejdes flittigt på praktikopgaven - som nu er afleveret, hurra hurra. 

Jeg ønsker Jer en dejlig fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar