onsdag den 2. januar 2013

31. december




Jeg håber, I er kommet godt ind i det nye år. Det er jeg, og en i forvejen dejlig aften blev toppet af, at jeg blev faster til både en smuk niece og en smækker nevø, som oven i købet blev født i hver deres år. Ret fantastisk.
 
Jeg var iført min nye kjole fra TFNC sammen med simple accessories i form af marguritter u ørerne og røde læber og negle. Desværre drillede kjolen en smule som resultat af en dyb udskæring i ryggen og mine åbenbart for smalle skuldre. Jeg må have fundet en måde at fiksere den på, for jeg vil nødigt skille mig af med den.
 
Ha' en rar onsdag.
 
Dress: TFNC, Booties: Zara, Earrings: George Jensen, Lipstick: Lancome 'Color Fever', Nail polish: Essie 'Russian Roulette'

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en flot kjole:-) du ser mega godt ud i den:-)
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor ser du super godt ud. Er vild med kjolens detaljer :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak, piger - er også ret glad for den ;-)

    SvarSlet
  4. Lækkert med den rå kjole, til de klassiske øreringe, sidstnævnte vil jeg så gerne have fat i en dag!

    - Anne

    SvarSlet