torsdag den 2. februar 2012

Postkort fra New Zealand




Ohøj søde læsere.

Hermed et lille 'hej' fra den anden side af jorden, hvor jeg befinder mig pt. Jeg nåede ikke at få skrevet et 'Hej hej, nu rejser jeg-indlæg', men nu ved I i hvert fald, at jeg er på NZ, og at der derfor ikke er meget action her på bloggen i disse dage. Jeg vender snuden mod det kolde nord igen d. 12., og så slipper I ikke for flere billeder og en masse detaljer.

Her er, som I nok kan tænke jer til, super smukt og fantastisk spændende. Er netop hjemvendt fra en vandretur igennem en nationalpark, som bød på både regnskove, smukke vandfald og bounty-lignende sandstrande. Nu er minutterne ved at udløbe, og min krop trænger desuden også til en lur, inden vi skal spise på byens hyggelige restaurant.

Vi blogges ved! Till then....

1 kommentar:

  1. Hold da woow, et par møgfede billeder!
    Jeg er selv tosset med billeder, og de her er jeg helt vilde med! Sikke et lækkert sted du befinder dig! SNYD!

    Men tag et kig forbi mig, det ville jeg blive superglad for, forhåbentlig er det noget du kan lide! :)

    //Freja

    SvarSlet