onsdag den 22. februar 2012

Chokolade/banan smoothie - og lidt om yoga



Godaften de damer....

Som jeg skrev på bloggens Facebook side tidligere, skulle jeg til min allerførste yoga-time her til aften, hvilket jeg var meget, meget spændt på. Det var næsten umuligt at få slæbt mig selv ud ad døren i regnen og stormen, men jeg er glad for, jeg kom afsted; det var nemlig super rart og afstressende og endda god træning for mullerne, kan jeg mærke. Skønt. Jeg skal helt bestemt afsted næste onsdag!

Nå, nu sidder jeg på sofaen og ser trash-TV i selskab med en chokolade/banan smoothie, som jeg biksede sammen, da jeg kom hjem. Jeg brugte en hel banan, som jeg blendede sammen med knust is, et glas Cheasy vanille yoghurt og kakao pulver uden tilsat sukker. Til sidst toppede jeg smoothie'en med lidt revet chokolade. Mums! Hvis man ikke går op i det der med kalorierne, kan man erstatte yoghurten med vanille- eller chokoladeis. Enjoy...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar