mandag den 2. januar 2012

Back to reality












Godt nytår, søde læsere. Jeg håber, I kom godt ind i 2012. Jeg er nu tilbage i Aalborg efter nogle skønne, skønne dage i dejlige London. Turen bød bl.a. på masser af shopping, musical og en helt fantastisk nytårsmiddag på Hilton. Åh. Nu er det tilbage til virkeligheden, og I kan tro, det er noget af et antiklimaks at komme hjem til et projekt, som skal afleveres alt for snart. Suk....

Jeg fik desværre ikke taget mange billeder, så I må nøjes med lidt snapshots fra mobilen. Faktisk fik jeg ikke engang fanget mit nytårsoutfit, da det lige pludselig skulle gå hurtigt med at komme ud ad døren, men I kan se, hvad jeg havde på her; jeg var nemlig så heldig at finde den fine kjole, som jeg havde tænkt sådan på, i Topshop.

Nu vil jeg tilbage til projekt skriveriet. Kan I have en dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar