mandag den 25. april 2011

Wedding fever

Der er i disse dage dømt brullypskuller hos et utal af internationale modemagaziner og -blogs i anledningen af Prins William's og Kate Middleton's bryllup, som afholdes på fredag. Denne måneds britiske Vogue sætter fokus på bryllupsmode, og jeg er helt vild med fotoserien 'Wedding belles', der leder tankerne hen på Carrie's fotoserie i 'Sex and the city'-filmen. Her får I et lille smugkig:





Jeg er egentlig ikke typen, der går op i royale begivenheder, men jeg kan alligevel ikke lade være med at blive lidt hyped og nysgerrig, når snakken falder på 'the dress'. Efter at have bladret igennem Vogue's bryllupsnummer måtte jeg lige ind og lure lidt bryllupsmode på nettet, hvor jeg faldt over disse smukke kjoler på net-a-porter's bryllupsside. Enjoy :)


Rick Owens. Ca. 6824 kr.

Matthew Williamson. 12.260 kr.


        
Alexander McQueen. 57.720 kr.

Lela Rose. Ca. 40.450 kr.


Lanvin. 11.110 kr.

Donna Karan. 32.738 kr.


Emilio Pucci. 23.953 kr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar