søndag den 19. august 2012

Look of the day: Pastel og platin






Sådan her så jeg ud i aftes, hvor J og jeg afholdte vores ugentlig 'date night'. Den stod på dejlig mad efterfulgt af 'The Dark Knight Rises' i biografen. Normalt er voldlige action-film ikke just min kop the, til J's store ærgrelse, men jeg er helt oppe at ringe over Batman-filmene, særligt 3'eren. Der er et eller andet ved Christopher Nolans måde at lave film på, som virkelig tiltaler mig - og så gør det jo heller ikke noget, Christian Bale er ret så pæn - med mums på!

Som I måske kan se, har jeg i øvrigt været et smut ved frisøren, hvor jeg fik klippet en del af og opfrisket platin-farven. Når mit hår er så lyst, som det er for tiden, kan jeg bedst li', at den har et gråligt skær og ikke bliver for gul. Jeg krydser fingre for, det holder et godt stykke tid.

Top: Gina Tricot, Pants & Belt: Vintage, Shoes: H&M, Watch: Marc by Marc Jacobs

1 kommentar: