lørdag den 28. juli 2012

Italienske øjeblikke















Så er jeg tilbage i Danmark efter to enormt dejlige uger i Italien med familien og min J. Ih, hvor er her koldt og gråvejrsagtigt. Vi tilbragte en uge på vingård i henholdsvis Umbrien og Toscana, hvor jeg er kommet meget, siden jeg var en lille én, og det var lige så fantastisk som altid. Som I kan se på billederne, er meget af tiden gået med selvforkælese og total livsnydelse; utallige timer ved poolen, masser af italienske lækkerier og Chianti vin i lange baner. Derudover har jeg fået shoppet lidt, og jeg viser Jer naturligvis mine nye sager en af dagene. Jeg havde håbet på mulighed for at blogge i løbet af ferien, men vi var uden internet, så det måtte jeg desværre opgive. Jeg skal forsøge at rode bod på det den kommende tid. Allerførst vil jeg dog indhente lidt søvn, pakke ud (og studere mine køb), og nyde en stille lørdag aften i selskab med Sushi og J.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar